Wednesday, October 29, 2014

sabun collagen

terbaikkkkk.... tadaaaaa....sabun collagen (rumpai laut 100% natural dr sabah)
Sabun pure seaweed Collagen Khasiat:- 1.kulit muka tegang dan anjal 2.mengurangkan jerawat dan parut 3.mengurangkan minyak pada kulit muka 4.menghalus dan melicinkan kulit muka 5.menghilangkan gatal-gatal. saya suka sgt sabun ni, bila pakai di muka kulit memang akan rasa licin dan lembut jer..yg menguatkan lagi saya utk buat sabun ini bila saya cuba pada anak saya yg kena kurap/gatal di belakang tengkuk ,saya minta dia sental semasa mandi akhirnya x sampai 1 week kurap/gatal tu hilang.. skrg family memang menggunakan sabun collagen.. Berminat nak try boleh email atau sms saya...

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..