Wednesday, May 12, 2010

Give Away pink vintage


Give Away..hahahah terdetik hati nak mencuba manalah tau kalau menang...tapi ada syarat so saya gabungkan kesemua syarat2 agak2 btul jawapan2 saya hhhhhuhhu tapi takpelah yg penting memang inilah kenyataan nyer...~ saya jadi follower pink vintage bila satu aritu saya nak cari hadiah utk my mom saya teruja tgk blog ni hasilnya kreatif dan cantik..itupun saya link dekat blog org tapi tak ingat siapa kadang2 saya bukak craft zone malaysia..
bila dah jadi follower ari2 saya bukak blog pink vintage tgk hasilnya lagipun bila bukak blog sendiri mesti tgk perkembangan crafter lain kan..pendapat sya tentang pink vintage...emmm blog yg banyak menghasilkan idea2 yang menarik,sweet sgt saya suka giler jenguk blog ni..bila tgk colour2 yg lembut rasa damai jer..ni pendapat ikhlas saya bukan melobi tau..
makin teruja makin teruja ni kalaulah saya menang ,saya akan hadiahkan utk mak saya unutk digantung katrumah mak ...mak doa2 kan saya menang amin....
mintak2 menanglah...huhhhhuh hadiah pun menarik
marilah kawan2 sertai bersama-sama giveaway ni http://pinkcraftheaven.blogspot.com/2010/05/alert-nak-kasi-giveaway-ni.html

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..