Thursday, May 6, 2010

order eqin



hai semua...
dah berapa hari tak update sibuk sikit dengan kerja di opis..ari ni pagi2 lagi dah nak update order dari eqin opismate saya..dia minta saya buatkan bookmark untuk mak dia sempena hari ibu..bagus kan sya ni jer blum ada idea lagi nak bagi apa.lagi satu untuk adik dia itupun dia tak tahu nak bagi apa ,dia serahkan kat saya jer untuk buat apa2...
ni sebenarnye order last minute,semalam baru dia order ngan sebab hujung minggu ni dia nak balik labuan..iskh...mula2 takut jugak tak siap lama jugak saya termenung depan barang2 berfikir apa yer nak buat untuk adik dia ni..akhirnya saya amik keputusan nak buatkan simple pouch untuk adik dia .Dekat pukul 11.30mlm baru selesai lega rasanya dapat siapkan jugak order eqin ni.alhamdulillah allh permudahkan segala urusan saya...amin..

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..