Sunday, May 2, 2010

label



tada.....saya memang dah lama nak buat label sendiri,puas saya search internet jumpa jugak cara-cara nak buat label sendiri..teruja nak mencuba akhirnya saya berjaya... banggganya(kuikuiiii)ikshhh riak pulak...astafirullahalazim ...jimat duit senang pulak nak buat tu.saya cuma pakai iron on fabric,microsoft word & injet printer hp (opis punya) lagi jimat hhhhhhuuuuhuuh ..saya buatkan untuk aliff sekali senang lekatkan label nama dia kat baju sek.almaklumlah taska ni kadang2 tertukar baju..hubby pun mcm tak caya saya buat..tapi inilah hasilnya takdelah cantik sgt btapi bangga jugak sebab saya buat sendiri.....terlupa pulak nak upload gambar label kat baju aliff nanti senang2 saya upload..

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..