Tuesday, June 8, 2010

order budak sekolah..





hai semua ,dah lama tak update blog ,kain pasang tu bisness adik saya ,dia nak cuba2 dulu so,tumpang post kat blog saya sesiapa yg berminat nak beli boleh sms terus /email pada saya..lagipun dah dekat bulan puasa ni nanti takde sapa yg nak jahit baju..
ok kita tinggalkan entry kain ela tu, order ni datangnyer dari anak murid adik saya dah lama siap sebelum saya balik kg tapi tak sempat nak update ..line internet tak berapa bagus bila di kg..
terima kasih lah pd anak murid adik saya ni krn sudi order ngan saya..harap2 diaorg suka..
inilah hasilnya 13pcs bookmark...cantik ke tidak????? ermmmm..

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..