Tuesday, June 22, 2010

pencil case ,bookmark & keychain nama

keychain name (free gift)
bookmark utk sofea & kwn liena

pencil case (ready to sale)


~~ pencil case liena ~~


ni order anak murid adik saya ,patutnya order dipos sebelum naik cuti sekolah tapi banyak hal yg terjadi baru dapat poskan arini,mintak maaflah banyak2. design ni saya buat sendiri harap2 liena suka lah dan tak serik order ngan saya..hehehheh keychain nama tu saya bagi free jer ...

sekarang ni tgh buat pencil case pakai felt selalunya saya pakai heavy cotton ..2 bookmark tu satu sofea punya satu lagi kwn kpd liena ni ..mr moo & mickey mouse tapi semua kepala jer..hehhe harap kamu suka..

hari jumaat ptg ,masa saya tgh siap2 nak pi celebrate my anniversary saya ada dapat sms tanya pasal laptop case tapi saya blum pernah buat lagi so,saya cadangkan dia www.aimicraft.blogspot.com terfikir jugak nak cuba buat sendiri ar...sekarang ni tgh gunting2 kain utk buat laptop case kalau dah siap nanti saya upload kan kat blog ni..
ok mcm biasalah sapa2 yang berkenan kalau nak order boleh tinggalkan komen atau sms sya ..





No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..