Wednesday, July 28, 2010

apa itu???

apa tu??? ada 2 pasang mata yg warna -warni..apa agaknyer erk.. takutnyer...




-


-


-


-


-


-


- tadaaaaaaaaaaa................inilah rupa sebenarnyerplushie ni request dari anak saya , kebetulan saya beli plushie ninja hijau dari http://zulaikhacrafter.blogspot.com ( sepatu merah) sudah anak saya mintak suruh buat raksaksa utk lawan sama ninja boy dia..nasib baik balik kg aritu saya ada beli kain fannel niat memang nak cuba2 buat plushie ..hah jadilah monster biru ni jahit masih x berapa kemas lagi..seronok rupanya buat plushie ,saya nak buat lagilah... inilah ninja boy plushie yg saya beli jauh beza dari saya punya kan...kemas dan comei..ninja boy tu anak saya yg bagi nama..heheheh

** saya dah pandai sikit2 edit gambar (hahahah berlagak pulak tu) t.q to my sister sebab sudi ajar camner nak edit gambar...

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..