Thursday, July 22, 2010

order liza

wrist arm rest " lady bug"








** bhgn belakang sebelum diubah

*** bhgn depan sebelum diubah

slm... order kali ni dari liza , liza order 1 pencil case utk anak lelaki dia & 1 wrist rest arm..depan pencil case liza nak letak gambar kapal terbang & nama anaknya .belakang letak lagi satu nama anak dia .mula2 saya buat abjad nama tu satu warna jer baru saya snap gambar dan email pada liza minta dia komen ,alah liza nak huruf tu warna -warni dan dijahit jelujur plak ...terpaksa saya bukak memang leceh tapi dah salah saya kan patutnya saya tunjukkan dulu draft nyer..xpe belajar dari kesilapan huhuuhuhu..

wrist rest arm tu liza bg kepercayaan penuh pada saya utk design cuma dia mintak nak warna merah..dan saya designkan ladybug..order ni dah pun sampai ke tangan liza dan saya dapat sms dari liza " slm rina ,liza dah terima barang tu suka sgt..jgn risau setiap kelemahan boleh diperbaiki..liza ucapkan selamat maju jaya..waaa..terharu btul saya dapat sms mcmtu & saya juga berterima kasih pada liza ...........

*** kata2 semangat dari liza saya pengang utk baiki kelemahan & kekurangan saya..tq liza ^0^
saya masih blum pandai edit gambar hehhehe yg tu semua pakai hp ,geram jer gambar blur...camera tetinggal kat rumah tak sempat snap barang dah nak pos...

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..