Sunday, July 11, 2010

pencil case

hii... dah lama tak update iskhh bersawang sudah...saya ni asyik tak sihat jer kejap demam kejap selesema .bila ada mood nak update mulalah sakit itulah sakit ini lah..takcukup vitamin mungkin hahhahah...

order pencil case ni dah lama dah pun sampai empunya badan tapi ntahlah suka ker tidak..dia order 2 double zipper pencil case ,gambar cinderella nasib senang ckit gambarnyer tapi yg susahnyer bila double tu mesin jahit saya ni bukannyer heavy duty...tapi dapat jugak disiapkan walaupun dlm kepayahan..huhhhhuu
*** bhgn depan***
** bhgn belakang**









yg ni order dari waida terengganu..jauh terbang pencil case ni, mula2 2 jer pastu tambah 1 lagi yg bestnyer pattern dia sama jer ...lagilah senang ,pattern pencil case ni saya buat mengikut apa yg di emailkan pada saya..harap2 samalah apa yg diminta..oooppss lupa pulak dia ada jugak order 2 keychain love..dah pun dipos kan ketuan empunya & saya dapat sms berbunyi :slm saya dah dapat pencil case tu..n puas ati sgt...comel.. heheh thanks ye kak :) ..dan saya tersgtlah happy nyer...thanks yer waida







No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..