Tuesday, July 13, 2010

order dari sarawak...






hallo semua...




kali ni order dari jannah ..org sarawak..dia ni peminat ladybug agaknyer semua mesti ada ladybug & temanya merah hitam, tapi puas saya cari heavy cotton yg kosong di sekitar kk ni tapi tak jumpa..hanya ni saja yg ditemui..jannah order 1 pencil case,ribbon bookmark & paper clips (semua nyer ladybug ) heheheheh..order ni pun dah sampai ketuan nyer baru saya pos dlm blog.. time kasih yer jannah coz order kat saya & jgn serik tau..

*** kpd semua customer& kwn blog saya ,silalah bg komen pada handmade saya ,saya akan cuba perbaiki mana yg kureng..(sya budak baru belajar)^0^

No comments:

Post a Comment

untuk pertanyaan / order

untuk pertanyaan atau order sila email ke azarinaabdullah@gmail.com.

sms ke 016-2052254

free gift akan diberi bagi pembelian terbanyak ..